سه شنبه 29 اسفند ماه 1402
   

 

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/02/12

برگزاری جلسه با موضوع الحاق به طرح هادی اراضی موسوم به مزرعه شیخ روستای نهضت آباد در محل فرمانداری


به گزارش اداره جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، جلسه ای با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف اباد، بخشدار، مدیر و معاون فنی - اجرایی جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نمایندگان مالکین مزرعه شیخ و .....

به گزارش اداره جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، روز یکشنبه ساعت 15 جلسه ای با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف اباد، بخشدار، مدیر و معاون فنی - اجرایی جهاد کشاورزی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نمایندگان مالکین مزرعه شیخ و ... در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

 

این جلسه که با موضوع " الحاق به طرح هادی اراضی موسوم به مزرعه شیخ" برگزار شده بود،  پیشنهادات و نقطه نظرات حاضرین در جلسه ارائه گردید.

گفتنی است آزاد سازی میزان در مسیر جهت اجرای زیر گذر ورودی روستای نهضت آباد، اجرا و ایجاد رمپ و لوپ ها و توسعه جاده  و ایجاد فضای سبز با توافق مالکین، قرار گرفتن زمینهای باقیمانده از نوع کلاس دو در صورت حضور نمایندگان جهاد کشاورزی و اعلام نظر ایشان، قرار گرفتن قسمتی از اراضی آزاد شده بعنوان فضای سبز با توجه به توافق پیشین مالکان و دهیاری نهضت آباد، تغییر کاربری املاک الحاقی مشروط بر رعایت کلیه ضوابط و مقررات به کاربری های تجاری، مسکونی و خدماتی .... دستور کارهای این جلسه را تشکیل می داد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
Copyright (c) 1402/12/29 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا