جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/04/29

بازديد بيش از 30 كشاورز پيشرو شهرستان از باغات استانهای قزوین و ‘گیلان


مهندس مطهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل- از برگزاری بازدید ترویجی خارج استانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، مهندس مطهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل- از برگزاری بازدید ترویجی خارج استانی خبر داد.

وی همچنین افزود: این بازدید آموزشی ترویجی که با حضور بیش از 30 کشاورز پیشرو و نمونه شهرستان بهمراه 10 نفر از کارشناسان استانی و شهرستانی صورت گرفته بود بمنظور ترویج و اجراي طرح‌های اقتصاد مقاومتي، ترویج کشت‌های نوین و نیز افزايش توانمندي و بهره مندی بیشتر بهره برداران بخش کشاورزی انجام شد.

در این بازدید که بمدت 3 روز بطول انجامید از باغات استانهای قزوین و گیلان بازدید به عمل آمد. در روز اول این سفر از  باغ  220 هکتاری پسته و ترمینال ان در شهرستان  بویین زهرای استان قزوین بازدید بعمل آمد.

در روز دوم از بانک ژن تاکستانهای ایران که در شهرستان  تاکستان قزوین واقع گردیده بود بازدید شد و روش پیوند زدن تر و پیوند خشک در انگور جهت جوان سازی و تغییر رقم انگور توسط اساتید مرکز تحقیقات قزوین اموزش داده شد.

در روز سوم سفر از باغات زیتون شهرستان لوشان بازدید شد و سپس گروه در همایش راهکارهای مبارزه تلفیقی با مگس زیتون که توسط معاونت بهبود تولیدات گیاهی استان قزوین  برگزار گردیده بود شرکت نمودند. همچنین در این روز از کارخانه روغن کشی و فراوری زیتون در منطقه لوشان بازدیدی صورت گرفت.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 176
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 176

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3016481
Visitors بازديد هاي امروز: 196
Visitors بازديد هاي ديروز: 2823

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/07 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا