جمعه 31 فروردین ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/10/25

ثبت بیش از 40% از بهره برداران شهرستان در سامانه نظام نوین ترویج


مهندس مطهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف اباد از ثبت بیش از 40% از بهره برداران شهرستان، در سامانه نظام نوین ترویج خبر داد.

مهندس مطهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف اباد از ثبت بیش از 40% از بهره برداران شهرستان، در سامانه نظام نوین ترویج خبر داد.

مطهری اعلام کرد: در راستاي اجراي بند ج ماده 22 قانون افزایش بهره وری مبنی بر راه اندازی نظام مدیریت دانش در بخش کشاورزی و همچنین انتقال یافته های تحقیقاتی و دانش فنی و نیز اهميت و ضرورت آن طرح نظام نوین ترویج کشاورزی امسال اجرایی خواهد شد و در همین راستا از تمامی بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ارسال مشخصات خود به دهیاران،شوراهای اسلامی شهر و روستا ،شرکتهای تعاونی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقدام نمایند.

وی افزود: هم اکنون 10 نفر از پرسنل مدیریت بطور مستقیم و 20 نفر بطور غیر مستقیم در عرصه های پهنه بندی شده برای انتقال اطلاعات و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی حضور دارند و تا کنون از مجموع 14800 بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان، حدود 4660 نفر بهره بردار در سامانه ثبت گردیده است. توضیح اینکه در آینده و پس از ثبت اطلاعات بهره برداران ارائه هر گونه خدمات توسط جهاد کشاورزی از قبیل خرید های تضمینی،کود و ... به شرط وجود مشخصات بهره برداران در سامانه مذکور خواهد بود.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 55
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 55

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3002946
Visitors بازديد هاي امروز: 701
Visitors بازديد هاي ديروز: 2434

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا