جمعه 31 فروردین ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/08/09

برگزاری جلسه پدافند غیر عامل (پدافند زیستی)


 به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل جلسه پدافند غیر عامل (پدافند زیستی) در روز یکشنبه مورخ 6/8/97 در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد راس ساعت 10 صبح برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل جلسه پدافند غیر عامل (پدافند زیستی) در روز یکشنبه مورخ 6/8/97 در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد راس ساعت 10 صبح برگزار گردید.

در این جلسه نماینده استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، نمایندگانی از مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، آب و فاضلاب روستایی و .... حضور داشتند.

لازم بذکر است هر گونه رویداد یا حادثه طبیعی یا غیرطبیعی با استفاده از عوامل زیستی که موجب تضعیف و نابودی سرمایه های انسانی و یا آسیبهای اقتصادی از طریق تخریب و نابودی سرمایه های ملی زیستی شود، تهدید زیستی محسوب می شود که باید اقدامات اساسی قبل از وقوع این چنین تهدیداتی پیش بینی و اتخاذ شود.

پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی، مجموعه اقدامات پیشگیرانه در حوزه اموردام و گیاه اطلاق می گردد که با اجرای آن می توان قدرت اثر تهدیدات را کاهش و آستانه آسیب پذیری در بخش کشاورزی را افزایش داد که نتیجتا می توان میزان خسارات و تلفات احتمالی ناشی از تهدیدات را به حداقل ممکن کاهش داد.

از آنجاییکه بخش کشاورزی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و کم کردن راندمان تولید و ضربه زدن به بخش تولید و توزیع کالاهای کشاورزی از اهداف دشمن است تدابیر ویژه ای باید صورت گیرد.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 78
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 78

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3003167
Visitors بازديد هاي امروز: 922
Visitors بازديد هاي ديروز: 2434

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/31 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا