جمعه 10 فروردین ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/11/18

تقدیر از کشاورزان و مددکاران پیشرو روستای فیلور


تقدیر از کشاورزان و مددکاران پیشرو در غالب افتتاح کانون فرهنگی هنری ، بسیج برداران و بسیج خواهران  و طبقه دوم مسجد حضرت ابوالفضل روستای فیلور نجف آباد  به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر &

 به گزارش اداره ترویج جهاد کشاورزی نجف آباد، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از مددکاران نمونه، کشاورزان پیشرو ،  افراد فعال در برگزاری جشن  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی وهمچنین افتتاح کانون فرهنگی هنری ، بسیج براداران و خواهران و طبقه دوم مسجد ابوالفضل روستای فیلور در تاریخ 17/11/97 بعد از نماز مغرب و عشاء  با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا صالحیان مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان و حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حسناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد ، جناب اقای صالحی سرپرست جهاد کشاورزی نجف آباد و برخی از روسای ادارات شهرستان برگزار گردید . در این مراسم از مددکاران و کشاورزان و همچنین افرادی که در برپایی جشن انقلاب در روستا فعالیت کرده بودند با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است روستای فیلور از توابع بخش مرکزی  شهرستان  و در فاصه 15 کیلومتری  شهر نجف آباد است. این روستا در دهستان جوزدان قرار دارد و هیات امنای این مسجد  یکی از فعال ترین  هیات  امنا ها در بین مساجد روستاها است.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 165
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 165

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2964345
Visitors بازديد هاي امروز: 772
Visitors بازديد هاي ديروز: 2947

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/10 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا